Baldų gamintojas užtikrina Pirkėjui aukštą baldų kokybę bei garantuoja produktų ilgaamžiškumą tik tuomet, kai baldai yra naudojami pagal paskirtį bei laikantis toliau šiame dokumente nurodytų sąlygų.
Bendrosios sąlygos:
- Baldams yra suteikiama 12 mėnesių komercinė garantija. Garantijos galiojimo terminas pradedamas skaičiuoti nuo prekių perdavimo dienos.
- Garantiniu laikotarpiu nustatytus kiekybinius ir/arba kokybinius neatitikimus baldų gamintojas įsipareigoja ištaisyti/sukomplektuoti ir/arba pakeisti kokybiškais.
- Garantija taikoma prekių kokybės trūkumams, atsiradusiems dėl gamintojo kaltės, ištaisyti. Natūralus produkto susidėvėjimas ir/arba jo savybių pasikeitimas dėl netinkamos priežiūros nėra laikomas prekių kokybės trūkumu. Natūralaus medžio tekstūros ir atspalvio nevienodumai nėra laikomi prekių kokybės trūkumu.
- Baldų garantija suteikiama tik pateikus pirkimą patvirtinantį dokumentą.
- Priimant arba savarankiškai atisiimant prekes, Pirkėjas privalo patikrinti jų kokybę pagal 12 punkte nurodytus žingsnius.
- Jei pirkėjas surinkinėja baldus pats, pardavėjas neatsako už baldo ar baldo detalių pažeidimus.
- Pardavėjas įsipareigoja atsiradusį gamybos defektą pašalinti per 20-40 darbo dienų nuo pretenzijos užregistravimo datos. Išskirtiniais atvejais gamintojas pasilieka teisę šį terminą pratęsti.
- Pardavėjui patikrinus ir nustačius, kad pretenzijos dėl prekių kokybės ir/arba komplektavimo yra pagrįstos, Pirkėjas savo pasirinkimu turi teisę reikalauti iš gamintojo: 8.1. Per protingą terminą neatlygintinai pašalinti prekės trūkumus. Defektas gali būti šalinamas vietoje pas pirkėją, išskyrus tuos atvejus, kai yra būtinas gamyklinis produkto remontas; 8.2. Per ne ilgesnį kaip 30 darbo dienų laikotarpį pakeisti netinkamos kokybės prekę tinkamos kokybės preke;
- Jei defektą yra būtina šalinti gamykloje, Pirkėjas privalo atiduoti baldą (arba jo dalį) pardavėjui arba jo atstovui iš kurio įsigijo baldus. Pardavėjas neįsipareigoja suteikti Pirkėjui pakaitinį baldą remonto laikotarpiu.
- Jeigu Pirkėjas neleidžia Gamintojui pašalinti defekto arba atsisako grąžinti baldą (ar jo dalį) remontui gamykloje, Pirkėjas atsisako teisės į nemokamą garantinį aptarnavimą, numatytą šiose baldų garantijos sąlygose.
- Gamintojas nėra atsakingas už gaminio trūkumus, kurie buvo aptarti pirkimo sutartyje, arba apie kuriuos Pirkėjas žinojo ir/arba turėjo žinoti įsigyjant baldą (tokiais atvejais, kai baldai yra įsigyjami iš ekspozicijos, arba su iš anksto žinomais defektais, ir kt.).
- Priimant baldus, Pirkėjui yra rekomenduojama: 12.1. Patikrinti baldų komplektaciją: 12.2. Kruopščiai apžiūrėti baldo išorę (fasadus, dekoratyvios medienos spalvą, paviršius ir kt.) ir įsitikinti, kad nėra matomų mechaninių baldo pažeidimų ar kitokių trūkumų; 12.3. Išbandyti baldo mechanizmų veikimą; 12.4. Radus trukūmų, būtina parodyti juos darbuotojams, nes vėlesnės pretenzijos dėl pristatymo metu nepastebėtų išorinių baldo pažeidimų nebus priimamos.
- Atsiimant prekes iš sandėlio, Pirkėjas privalo patikrinti prekių kokybę bei būklę. Pretenzijos dėl prekių kokybės (išoriniai subraižymai, sudraskymai, sulaužymai ir kitokio pobūdžio sugadinimai atsiradę transportuojant/nešant/surenkant dėl Pirkėjo veiksmų po prekės priėmimo) nėra priimamos iš Pirkėjo.
- Tinkamos kokybės prekių, pirktų nuotoliniu būdu, grąžinimas (per 14 dienų) galimas tik remiantis Lietuvos Respublikos įstatymuose (Civilinio kodekso 6.228(10) straipsnis) nustatyta tvarka. Taip pat, būtina laikytis šių prekių grąžinimo sąlygų: grąžinama prekė turi būti originalioje tvarkingoje pakuotėje; prekė turi būti nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės ir pan.); prekė turi būti pirkėjo nesugadinta; grąžinama prekė turi būti tos pačios komplektacijos, kokią pirkėjas gavo (visos detalės pakuotės viduje, surinkimo instrukcija ir surinkimo elementai); surinktos ar bandytos rinkti prekės grąžinti negalima. Pirkėjas, atsisakęs nuotoliniu būdu sudarytos pirkimo sutarties, turi padengti prekių grąžinimo išlaidas.
- Pirkėjas praranda teisę į nemokamą baldų garantinį aptarnavimą šiais atvejais: 15.1. Nepateikia baldo pirkimo PVM sąskaitos faktūros, kvito ar kitų pirkimą įrodančių dokumentų; 15.2. Pirkėjas nesilaikė baldų eksploatacijos ir priežiūros taisyklių, baldai buvo transportuojami, eksplotuojami netinkamai ir/arba sugadinti dėl Pirkėjo kaltės; 15.3. Baldai nukentėjo dėl ,,Force Majeure”(susidariusių nenugalimos jėgos aplinkybių); 15.4. Baldai buvo užpilti vandeniu arba kitu skysčiu; 15.5. Baldai nukentėjo nuo gyvūnų; 15.5. Baldai buvo remontuojami Pirkėjo arba trečių asmenų; 15.6. Baldinės plokštės/ąžuolo masyvas/beržo masyvas nukentėjo nuo netinkamų valymo procedūrų ir/arba netinkamų priemonių naudojimo.
- Natūralios savybės nelaikomos baldų kokybės trūkumu: 16.1 baldai pagaminti iš natūralaus ąžuolo, todėl tokie požymiai, kaip mažos taškinės šakos, medžio rievės, kiekvienos lentutės spalvos variacijos, medienos struktūros nevienodumas nėra laikomi defektu; 16.2. Natūralus baldo susidėvėjimas ir/arba išblukimas nėra laikomas prekių kokybės trūkumu; 16.3.Baldų apdailos spalvos skirtumai tarp pavyzdžio ir galutinio produkto gali minimaliai skirtis: dėl nuolatinio dažymo technologijų tobulinimo negarantuoja, kad pavyzdžio spalva visiškai sutaps su galutinio produkto spalva.
- Dažytų baldų kvapas gali išlikti iki 2-3 mėnesių.
- Perspėjame,kad nuotraukose ir natūroje galimas spalvų,atspalvių neatitikimas.
- Pagrindinis garantas baldų ilgaamžiškumui užtikrinti yra tinkamas baldų naudojimas bei teisinga baldų priežiūra.
- Gamintojo garantija netaikoma natūraliai susidėvinčioms prekių dalims ir baldiniui audiniui.
- Baldų garantinio laikotarpio metu, prireikus grąžinti, remontuoti arba pakeisti baldą, transporto paslaugas apmoka klientas.